Klantvriendelijkheid in de detailhandel en retail

Uitgelicht Een toegankelijke winkel levert u als ondernemer veel voordelen op. Vaak hebben kleine aanpassingen al grote impact op de toegankelijkheid en klantvriendelijkheid van uw onderneming.

  • Deze afbeelding verwijst naar een video

    "Toegankelijkheid is voor ons logisch"

    Nathalie Richheimer heeft samen met haar zus twee modezaken in Breda en een online shop. Zij hecht veel waarde aan toegankelijkheid en klantvriendelijkheid, vanuit het besef dat klanten zich prettig moeten voelen.
  • Deze afbeelding verwijst naar een video

    "Fijn winkelen in toegankelijke Etos"

    Het Gehandicapten- en patiënten Platform Zeist toetste de winkels en horecagelegenheden in het centrum op toegankelijkheid. Het Etosfiliaal kwam als beste uit de bus.
  • Deze afbeelding verwijst naar een video

    "Iedere klant is een klant"

    In een landelijk klanttevredenheidsonderzoek staat Intratuin Elst al 2 achtereenvolgende jaren op de 5e plaats. Het Gehandicaptenplatform Overbetuwe vindt Intratuin Elst zeer goed toegankelijk op alle fronten.

Zelf aan de slag

Er zijn allerlei manieren om uw toegankelijkheid te verbeteren. Die aanpassingen hoeven niet altijd groot of duur te zijn. Bekijk bijvoorbeeld de tips over:

Anderen die je voorgingen

  1. AH Goossens ontvangt keurmerk SSK
  2. Personeel in dienst van klanten

    Personeel in dienst van klanten

    door Robbert Jan Maat

  3. Vriendelijk personeel

    Vriendelijk personeel

    door Linda Bos