Financiele dienstverlening

Pinnen, internetbankieren, een gesprek over een nieuwe lening op het kantoor. Als u dit goed regelt voor mensen met een beperking, bent u al uw klanten van dienst.

Voordelen van toegankelijke financiële diensten

  • U breidt uw klantenkring uit. 15% van de Nederlanders heeft een beperking.
  • Oplossingen voor mensen met een beperking zijn vaak handig voor iedereen.
  • Meer tevreden klanten die graag bij u terug komen.
  • U verbetert uw bedrijfsimago.

Zelf aan de slag

Om uw toegankelijkheid te verbeteren kunnen kleine aanpassingen al een groot verschil maken. U kunt dus vandaag nog beginnen!

Lees de tips die u helpen uw dienstverlening toegankelijker te maken.

Anderen die je voorgingen

  1. Pratende geldautomaat

    Pratende geldautomaat

    door Rabobank Nederland

  2. Drempelvrije website van de Rabobank
  3. Drempelvrij internetbankieren

    Drempelvrij internetbankieren

    door Jan Willem Dreteler