Vriendelijk personeel

Linda Bos
Etos Zeist

4 april 2014
om 14:40

Aanleiding

Etos heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Daarom wordt er in de opleiding van personeel veel aandacht aan besteed. Bij de inrichting van de winkel in Zeist is er rekening mee gehouden dat in de omgeving ouderen wonen en moeders met jonge kinderen.

Aanpak

Het personeel is klantgericht en alert op mensen die hulp nodig hebben. Er staat altijd iemand bij de kassa, die bij binnenkomst signaleert of een klant hulp nodig heeft. Personeel haalt spullen voor de klant of helpt persoonlijk bij het vinden van de juiste producten. Alle producten zijn goed verlicht, wat een voordeel is voor mensen die slecht zien. In het pand in Zeist bestaat de ingang uit een driedubbele deur die helemaal open kan. De paden zijn breed en bieden voldoende ruimte voor rolstoel, scootmobiel of kinderwagen.

Resultaat

Bij een toegankelijkheidsonderzoek van Gehandicapten- en patiƫntenplatform Zeist kwam het Etosfiliaal aan het Emmaplein in Zeist als beste uit de bus. Dankzij de ruime opzet en vriendelijk personeel.
Bekijk het filmpje en lees het interview: Linda Bos, winkelmanager Etos Zeist

Website: http://www.etos.nl (extern)

Plaats een reactie

Reactieformulier bij de voorbeeld

Velden met een * zijn verplicht.

Uw naam verschijnt bij uw reactie.

De naam van uw organisatie verschijnt bij de tekst.

Uw e-mailadres wordt niet getoond bij de tekst. Wij gebruiken het uitsluitend ter verificatie.

Uw reactie in maximaal 400 tekens.

Plaats het getal '461' in bovenstaand veld.