Personeel in dienst van klanten

Robbert Jan Maat
Intratuin Elst

4 april 2014
om 12:20

Aanleiding

Intratuin Elst is gebouwd en ingericht met het streven een prettige winkel te creëren. Beleving en sfeer zijn belangrijke elementen. Daarnaast belijdt de eigenaar maatschappelijk ondernemerschap.

Aanpak

De oude boerderij die op de locatie stond is niet gesloopt, maar geïntegreerd in het nieuwe pand. Hoogteverschil is ondervangen met een lift en hellingbaan. Een deel van het personeel komt via de nabij gelegen sociale werkvoorziening. Het hele team kreeg een klantvriendelijkheidstraining op de werkvloer.

Resultaat

De winkel en het bijbehorende restaurant zijn heel goed toegankelijk voor rolstoelen en scootmobielen. Bezoekers kunnen ook gemakkelijk de bovenverdieping bereiken. Groot pluspunt is dat er rolstoelen te leen zijn. Omdat het bijvullen ’s ochtends gebeurt, zijn niet alleen de gangpaden vrij, maar staat ook het personeel ’s middags volledig in dienst van de klanten.

Bekijk het filmpje en lees het interview: Robert Jan Maat, bedrijfsleider Intratuin Elst

Website: http://www.intratuinelst.nl (extern)

Plaats een reactie

Reactieformulier bij de voorbeeld

Velden met een * zijn verplicht.

Uw naam verschijnt bij uw reactie.

De naam van uw organisatie verschijnt bij de tekst.

Uw e-mailadres wordt niet getoond bij de tekst. Wij gebruiken het uitsluitend ter verificatie.

Uw reactie in maximaal 400 tekens.

Plaats het getal '266' in bovenstaand veld.