Investeren in verlichting

Nathalie Richheimer
Naron Breda

4 april 2014
om 10:05

Aanleiding

Lingerie en modezaak Naron heeft producten die niet standaard zijn. Daarmee zijn ze al gericht op een andere groep klanten. De eigenaresse is zelf slechtziend en het is voor haar logisch om rekening te houden met beperkingen.

Aanpak

Personeel gaat gemakkelijk en met respect om met mensen met beperkingen. Er is geïnvesteerd in verlichting, goed leesbare prijskaartjes en ruime paskamers.

Resultaat

Klanten komen van ver buiten Breda en blijven langer, mede dankzij de respectvolle benadering door de verkoopsters en de toegankelijke winkelinrichting. Juiste verlichting zorgt voor goede presentatie van de producten.

Bekijk het filmpje en lees het interview: Naron, Breda

Website: http://www.naron.nl (extern)

Plaats een reactie

Reactieformulier bij de voorbeeld

Velden met een * zijn verplicht.

Uw naam verschijnt bij uw reactie.

De naam van uw organisatie verschijnt bij de tekst.

Uw e-mailadres wordt niet getoond bij de tekst. Wij gebruiken het uitsluitend ter verificatie.

Uw reactie in maximaal 400 tekens.

Plaats het getal '400' in bovenstaand veld.